Zarzadzanie zespołem projektowym, zapewniając niezakłócony przepływ informacji pomiędzy zespołem a interesariuszami i zarządem.
Planowanie projektów i monitorowanie ich realizacji, raportowanie
Kontrolę budżetu i optymalizacja kosztów.
Zapewnienie uzgodnionej jakości i spełnienia wymagań klienta.
Jest to analityczną częścią zarządzania projektem. Przechwytuje, modeluje, monitoruje, analizuje i wizualizuje dane projektu, aby wygenerować pogłębiony wgląd w projekt, w którego rezultacie podejmowane decyzję są optymalne, tak aby stworzyć maksymalną wartość dla interesariuszy.
Wprowadzenie do Oracle Primavera P6
Tworzenie projektu i struktury podziału pracy
Tworzenie relacji i zależności między działaniami w projekcie.
Analiza sieci projektu
Analiza harmonogramu projektu i ścieżki krytycznej za pomocą diagramów sieciowych.
Zarządzanie zasobami
Monitorowanie postępów projektu i wprowadzanie niezbędnych korekt w celu zapewnienia powodzenia projektu.
Generowanie raportów, tworzenie i dostosowywanie raportów w celu śledzenia i komunikowania postępów i wydajności projektu.
Zasady kontroli projektu
Sztuka tworzenia skutecznego WBS
Harmonogramowanie i kontrola
Planowanie i kontrola kosztów
Zarządzanie wartością wypracowaną
Zarządzanie ryzykiem projektu